sobota, 12. maj 2012

ZBIRKA OROŽJA BAŠKOVIČ

Lokacija: Slovenija; Semič, Praproče 26
Opis: Peljal sem se proti vasi Gradnik, da bi poslikal spomenik. Nenadoma opazim viseti evropsko, državno in občinsko zastavo. Še malo se ozrem in vidim označevalno tablo z napisom: Zbirka orožja in opreme. Hm, to moram videti. Le kaj je to za ena zadeva, sredi vinogradov, na sončni strani Gorjancev. No, končni rezultat je ogled zasebne zbirke, ki je bila uradno odprta 25. maja 2012. Zbirka je organizirana v dveh ločenih prostorih, poudarek pa je na drugi svetovni vojni. Orožja, ki je v posebnem prostoru, na željo lastnika, nisem fotografiral.
Navdušila me je nemška propagandna knjižica v slovenskem jeziku z naslovom Pridi k Waffen SS. Ko sem videl v knjižici pristopno izjavo, sem ostal brez besed. Neverjetno.
Za ogled se najavite pri g. Baškoviču na tel. 040 691 808. Ogled toplo priporočam. Skupine bodo imele cenejši vstop pa še kakšna pogostitev zna biti v ceni.

Propagandna knjižica:




Aparati za zveze. Z nekaterimi sem rokoval v JA.


Razstavni prostor:



Ko boste videli te zastave ste na pravi lokaciji:



Zunanost objekta, protiletalski top iz druge svetovne vojne in lastnik:


Ni komentarjev:

Objavite komentar